دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
ارائه مدل توسعه‌یافته عوامل علّی تجربه برند تیمی و تجربه برند حامی

مسعود جورابلو؛ فرشاد تجاری؛ بهزاد دیوکان

دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 289-299

https://doi.org/10.22034/ijes.2023.705664

چکیده
  هدف: تجربه برند نقش مهمی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان دارد. بنابراین، هدف این مطالعه ارائه مدل توسعه‌یافته عوامل علّی تجربه برند تیمی و تجربه برند حامی بود.روش: مطالعه حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه پژوهش کارشناسان حوزه بازاریابی ورزشی به‌ویژه فوتبال، مسئولان و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون ...  بیشتر